Hier publiceren we de belangrijkste basics en tips voor goede SEO.
Wij als SEO bureau hebben deze tips voor zoekmachine optimalisatie geschreven om twee redenen: Ten eerste willen we zowel de leek als de professional met de webmasters, webpagina’s met de hulp van onze tips om te verbeteren en gereedschap in te schakelen. Ten tweede, wij zijn een bedrijf dat geld verdient met uw zoekmachine optimalisatie diensten. Wij hebben altijd klanten die zeggen: “Ik wil vierkant 1 Wat over kosten?” Men kan een dergelijk complex vraagstuk, dat is ongeveer net zo als iemand zegt een architect: “Ik wil een mooi huis op het platteland, wat kost het? ‘, antwoord niet serieus vaste prijs. Deze regels zijn bedoeld om klanten te verklaren zonder technische kennis, de werking van zoekmachines en om begrijpelijke wat een goede service precies doet. Ze moeten begrijpen wat wordt geassocieerd met meer inspanning en waarom sommige dingen moeten een paar dagen tot ze worden gereflecteerd en anderen maanden of zelfs jaren.
U zult zich realiseren dat SEO heeft op dit moment meer te doen in onze mening de juiste beschikbaar stellen van informatie en bruikbaarheid dan met trucs. Het doel van de belangrijkste zoekmachine, Google, is waardevolle informatie om weer beschikbaar te maken. SEO zou moeten helpen om deze informatie zo optimaal mogelijk te presenteren. We zullen laten zien dat de fundamentele usability factoren en een goede informatie-architectuur en goede SEO inhoud veel prominentere rol dan technische tweaks en verborgen trucs. We weten dat andere bedrijven nog steeds het aanbieden van “Old School” -Suchmaschinenoptimierung, veel blackhat optimalisatie zelfs nog onder de naam (dwz spam). We hoeven niet langer “optimaliseren” Daarom is onze service is louter adviserend en omdat het is tijdrovend, is het bijzonder waardevol voor grotere klanten. Maar voor alle andere deze tips zijn inderdaad bedoeld. Als je echt werken door middel van de Top10 creëer je zelf.
Regel 1: wees georganiseerd!
Zoekmachines, vooral Google, maken gebruik van een groot deel van zijn energie in de strijd tegen spam. Ze zullen alles doen om spam te voorkomen doen. Zoals zoekmachines herkennen spam? Meestal in dat spam anorganische. Voorbeeld: Van de ene dag op 1.000.000 nieuwe sites met een pagina in de index van Google worden weergegeven. Wat Google denkt van wel? Hier kan het niet gaan boven boord.
Google kan nu categoriseren relatief goed sites. Een portaal zoals gmx.de of een nieuwssite als heise.de hier anders dan een website van het bedrijf functie. In een Nieuws Pagina Google gaat ervan uit dat elke dag een bepaalde hoeveelheid nieuwe content toegevoegd in een corporate aanwezigheid website, toont Google meestal relatief verlaten.
Wat betekent dat? Google moet beschermen tegen spam. Dit maakt Google in het bijzonder door het analyseren hoe “normaal” of “goed” sites te beheren en om de functie als “spam” pagina’s. Typisch kenmerk van een slechte website: Zowel het aantal locaties en het aantal inkomende links te verhogen met sprongen. Een dergelijke groei is niet biologisch en Google spamfilter alarm.
Nu zult u zeggen: “Maar dan zou zelfs nog nooit een nieuwe website en ik weet voorbeelden X-counter.” Dan vertel welke tijden! De meeste van de grotere sites de laatste tijd in geslaagd, maar hebben dit bereikt met behulp van een handmatige activering, of het is een site die “is uitgegroeid tot een trend.”
Nu vraag je je af: “Hoe werkt Google de niet-organische groei van spam kant van de normale pagina?” Dit is niet zo moeilijk. Google gebruikt om zijn service “Google Trends”. Tik op keer een zoekterm, bijvoorbeeld uw naam. Dompel je onder in daar, spoort Google dat je een trend en dan kun je opgroeien tot op zekere hoogte. Zijn uw webpagina’s is geen onderdeel van een trend, moet u absoluut zoeken naar autonome groei.
Wanneer 2 hetzelfde doen het is verre van het zelfde ding! Voor de hierboven genoemde redenen is dat je gewoon als je een kleine website, kan niet simpelweg abschauen methoden van grote sites. Wat Google kan passeren op spiegel.de, kan worden beoordeeld op uw website als spam.
Gelieve ook niet vergeten dat Google is niet alles. Door de Robot en technische triggers, maar er zijn duizenden van de kwaliteit beoordelaars zijn voor uw website handmatig te evalueren Een belangrijk criterium is hier, behalve als u spam of niet, zoals “go-het krijgen van” een. Een webpagina met een blog draait en anders is actief in de scene, is hoger dan een “dode” website van het bedrijf beoordeeld.
Tip: Neem gestaag en biologisch nieuwe, waardevolle inhoud aan uw Web-pagina!
Regel 2: Leer je gebruikers kennen!
Deze tip klinkt meer engine marketing te zoeken dan SEO. Maar zoekmachines ook proberen om doelgroepen te identificeren voor wie u uw webpagina’s te schrijven en zoekmachines proberen te analyseren of u uw doelgroep te bedienen ook. Voor deze cursus zijn vooral de links die verwijzen naar uw website, gebruikt, maar zoekmachines proberen en content, kwalitatieve analyse, als op bezoek duur van de gebruikers op uw website te maken. Hoe meer precies weet dat je je publiek, hoe beter.
Gebruik analyse software. In Duitsland, bijvoorbeeld, zeer vaak E-Tracker, Webtrekk, Informatie Hulpmiddelen en Google Analytics. Neem een dergelijke analyse tools waarmee u uw bruikbaarheid te verbeteren en te analyseren of uw website voor de gebruikers optimaal is. Opruimen consequent elke hindernis uit de weg. Te vaak maken we de ontdekking dat website-exploitanten denkt dat uw gebruikers “op zoek naar de informatie die al”. Gelooft u ons, elke hap u uw informatie voor gebruikers, hoe beter het werkt goed met de zoekmachines te bereiden.
Regel 3: Vermijd barrières!
Deze tip klinkt banaal op het eerste gezicht. Iedereen die een beetje druk met SEO, weet dat je een zoekmachine te bereiden mijn website verteerbaar. De realiteit is enigszins anders. Hier zijn de belangrijkste belemmeringen voor de zoekmachines te mislukken:
Flash: Flash-films kunnen Google-index, hoewel in theorie. Een mogelijke indexering maar lang niet dezelfde kracht als “normale” tekst.
Frames: als uw website heeft een speciale eigenschap, een frame structuur: Frames worden nagestreefd slechts beperkt door zoekmachines. Bij gebruik van de zogenaamde NoFrames variëren van daar geschikt tekst en links naar subpagina’s. Dit betekent dat de zoekmachines volg links en index meer tekst van uw website. Er zijn nog enkele voorbeelden waarin kader “werk”. In het algemeen zijn maar historische redenen. Wij hebben geen frames raden van uniek.
IFrames: IFrames hebben met frames ondanks Namesnähnlichkeit niets met elkaar gemeen. IFrames worden meestal geïndexeerd door zoekmachines en mag niet worden gebruikt.
Grote beeldbestanden: voor zoekmachines innemen regelmatig tot zeer grote beeldbestanden. Voorkom!
Lange laadtijden: De grootte van een webpagina is belangrijk. Declutter uw websites en stroomlijnen van de code!
Sessie-id’s: Google kan nu redelijk omgaan met Sessions ID’s. Maar de ID van de JSP-pagina’s te maken van Google nog meer te creëren. Google raadt het “id” parameter te nemen om een sessie variabele aan te wijzen. Nog beter is het sessievariabelen verbergen en om slechts de eigenlijke cart proces.
Trage server: laadtijden worden steeds belangrijker voor Google. De robot is boos als hij moet wachten, omdat dat de middelen eet. Let niet alleen de zuivere laadtijd van de HTML-bestand, maar ook om de laadtijd van Java scripts, om de snelheid van interne omleidingen en de DNS server snelheid.
Tip: In de Google Webmaster Tools toont de snelheid waarmee Google doorzoekt uw webpagina’s geïndexeerd en als er problemen zijn.
Lange ketens parameters: In veel webshops zie je nog steeds URL’s zoals shop.php cat = 3 & sid = 999383838393 & productt = 786 & country = de of soortgelijke ?. Neem zogenaamde URL herschrijven om deze URL omzetten in leesbare vorm. Bijvoorbeeld, /de/shop/bücher/buch1.html. Dit is erg belangrijk als je wilt naar een winkel te optimaliseren voor zoekmachines!
Een handig hulpmiddel dat je per se de Google Webmaster Tools moet gebruiken. Google vertelt u waar er problemen zijn. Welke websites kunnen niet worden spidered en hoe Google uw site ziet.
Regel 4: Interne link
Een zoekmachine maakt een indruk van een website. Een zoekmachine probeert te “begrijpen” hoe de structuur van een webpagina. Als de webpagina wordt genest en gestructureerd. Help de zoekmachine, door recycling van uw structuur verteerbaar.
Gebruik de navigatie te gebruiken met grafische tekst in plaats van uw waypoints. Gebruik een sitemap. Wat wordt bedoeld is niet “Google Sitemaps”, maar echt een normale sitemap.
En noteer in al uw inspanningen Rule1! dat Varieer uw anchor tekst. Gebruik altijd dezelfde linktekst, een zoekmachine interpreteren als spam.
De beste manier om een matrix te maken en elke individuele website toewijzen aan een zoek-en link van een andere webpagina van uw website die de zoekterm bevat waaraan moet worden geoptimaliseerde website.
Regel 5: “Content is King”.
Dit tarief geldt de laatste tijd alleen voor de populaire zoekmachine Google. Het is denkbaar om een speciale workflow te creëren, zal worden gepubliceerd door het artikel zou. De nadruk moet hier zijn, zoals in de link populariteit ook liggen op een ‘organische’ groei. De ‘organische groei’, het is ook de reden waarom klanten voor de lange termijn moeten worden verzorgd. Omdat je nodig hebt om zich te concentreren op uw kerncompetenties, heb je niet de tijd om zorg te dragen voor het, wanneer elke link op uw website werd geplaatst of waarbij cycli moet de inhoud van de website fris.
Regel 6: Links, links, links en nog meer links!
Links zijn de “munt” in de zoekmachine optimalisatie. Hoe meer links naar uw website vanaf andere websites, hoe hoger rangschikt een zoekmachine in het belang van een.
De zogenaamde off-page optimalisatie zorgt dat een zoekmachine evalueert de waarde van website tegenover andere concurrenten zo hoog mogelijk. de juiste zoekwoorden in de zoekmachine resultaten pagina’s verschijnen hoger een zoekmachine meet de waarde van uw website, hoe hoger.
Terwijl in het verleden, zodat de meeste search engine optimizers gezet op “On-Page Optimization“, deze optimalisatie wordt steeds minder relevant – en het belang van de “Off-Page Optimization” stijgt meer en meer. De belangrijkste parameter voor een goede “Off-Page Optimization” is het aantal en de kwaliteit van de links die verwijzen naar uw site. Google hecht deze populariteit van PageRank.
Maar vermijd alsjeblieft spamming. De wraak zeer snel. Je zou nu beter en creëren een goede inhoud en interessante tools die u ‘automatisch’ staan aan de linkerkant van de andere sites.
Het is veel beter om de klassieke PR-werk te gebruiken. Je wilt dus dat een goede gebruikers naar uw site komen. Meer en meer op zich wachten en vrij “legaal” wordt zo genoemd Linkbaiting. Dit is de “bedelen” links. Maar als je een goede inhoud of goede content, bedelen valt op bijzonder vruchtbare grond.
Regel 7: Laat de wereld weten dat je er bent!
Tot nu toe kon sites direct moeten worden geregistreerd in een van de belangrijkste zoekmachines. Hoewel er op de Google-webpagina inschrijfformulier, maar slechts een eigen website kan worden ingeschreven. In de praktijk lurches van Robot van een zoekmachine op de links naar een site langs en neem vervolgens de pagina’s in de zoekmachine. Geen links zonder indexering.
U kunt inloggen met behulp van “Google Sitemaps” zijn website op Google in Google, echter. Dus Google kan nu de toekomst elk bestand wordt naar de server verzonden informatie, er zijn zelfs belangrijke bijkomende parameters mitlieferbar. Zo kunt u hoe vaak een file veranderingen opgeven, zoals momenteel het bestand is en hoe belangrijk ze worden beschouwd. Al deze informatie nog niet kon worden overgedragen. Dit is veel gemakkelijker voor de exploitant van een website. Echter, Google Sitemaps slechts voorziet in een snelle indexering. U bereikt met Google Sitemaps uw positie in zoekmachines niet verbeteren.
Regel 8: Wees niet te ouderwets!
Men kan Search Engine Optimization te observeren in de populaire internetfora: Veel search engine optimizers zijn ouderwets. U heeft eens ergens gelezen een tip of gehoord en daarom volg deze tip tot in alle eeuwigheid. Wat waar was vandaag niet langer morgen toe te passen. Voorbeeld web catalogi: U Galten lange tijd als een kans voor kleinere search engine optimizers, is het nu zo dat een verband kan leiden tot meer schade toebrengen, zelfs als je ze niet corrigeren.
Zo is het met de zogenaamde defibrillator optimalisatie. Er zijn nog steeds een groot aantal optimizers, maken de old-school SEO. Deze omvatten het inbrengen van sleutelwoorden in alt tags van beelden die overmatig prijzen zo sterk, vet en cursief het zoekwoord dichtheid en vele andere factoren.
Zoekmachines maken gebruik van zeer geavanceerde methoden. Zoals voor de zoekmachine optimalisatie, zodat u al 95% van het succes, althans wat de onsite optimalisatie als je zoekwoord in de title tag van een webpagina, zelfs uitstekend in een h2 kop en een paar keer (keyword density ongeveer 3 -4%) in de tekst.
Een goede redacteur die professionele web content die toch maakt schrijft.
Regel 9: Het juiste publiek / de juiste zoekwoorden!
Semantic Search krijgt steeds meer gewicht te geven aan Google. Neem een kijkje opnieuw bij Semager bij welk woord veld bepaalt momenteel een semantische zoekmachine voor uw website. Je moet altijd tot een hele trefwoord veld om het rond te worden geoptimaliseerd trefwoord.
Denk nog eens na te regeren no. 5!
Hoe maak je de juiste zoekwoorden te bepalen?
Met een trefwoord database.
Je kan bijvoorbeeld gebruik maken van onze database trefwoorden of degene die van Google. Een trefwoord-database toont, voert u de woorden die gebruikers echt in de zoekmachines. Wanneer Google trefwoord database, kunt u alleen uw website te gaan en Google zal dan tonen u de relevante zoekwoorden aan.
Door het analyseren van uw conversies.
Ga naar uw analyse programma. Bijvoorbeeld, Google Analytics. Ga naar bronnen en te zien welke gebruikers van organische zoekopdrachten een conversie op uw webpagina zoekwoorden. Deze zoekwoorden je nog steeds hetzelfde van een zoekwoord database en je hebt een zeer goede keyword basis.
Regel 10: hebben en de patiënt te analyseren!
Ik weet dat veel SEO’s die in een forum een aantal “hot tip” te lezen en uit te voeren dan. Als je dan een paar dagen later op veranderingen in de lijst met zoekresultaten van Google en Co te zien, kenmerk dat u dit aan uw maakte een paar dagen geleden te veranderen.
Zoekmachines en gewoon Google wijzigt de rangschikking van webpagina’s in een zeer lange periode. Totdat een link van een andere website voor mijn website afbreekt, kan het maanden duren, omdat Google nog maar net op de koppeling moet aangeven wat er al tijd in beslag neemt, en dan verwijzen naar deze iteratief tot de volgende beoordelingsronde.
Je moet dan ook niet veranderen permanent uw website. Gehoor geven zodra onze regels en anderszins, behalve om verse inhoud, voeg niet op uw website. Dan bent u met Google!